poniedziałek, 28 listopada 2011

Chojrak, pies jakich malo:)

Tym razem zrobiłam dla córy na naście lat ;). Chciała coś fajnego na wierzchu więc " mówisz i masz";)
Pierwszy raz zrobiony z Chojrakiem i poszlo dosyc szybko jak nigdy. Chyba pierwszy raz się tak postarałam.
W smaku byl pyszny, biszkopt z kakao, przełożenia masa malinowa na bitej śmietanie.
Ułyłam masy w proszku gdyż , maliny wyszły mi z zamrażarki

-dowolny biszkopt ciemna bądź jasny średnicy 24-26 cm
-400g śmietany 36 % procent
 500ml śmietany 30% na 1 opakowanie masy śmietanowej o smaku malinowym dr.oetkera 
dowolny poncz 
polewa czekoladowa
rysunek na kartce papieru postaci

biszkopt przeciąć na 3 części
masę przygotować według przepisy na opakowaniu
spod nasączyć przełożyć połową masy, przykryć następnym krążkiem ciasta, nasączyć wyłożyć resztę masy i przykryć 3 częścią biszkoptu.

ubić śmietanę 36% z odrobiną cukru pudru,
wykałaczką narysować kształt psa, wyrysowane miejsca wypełnić czekolada tworząc kontury chojraka
tak naprawdę potrzeba odrobinę białej masy do zrobienia oczu a cala reszta postaci jest iście różowa
tyle ile chce się mieć kolorów tyle potrzeba miseczek na śmietanę i jej zabarwienie

następnie użyć rękawa cukierniczego z końców i do dzieła.

Chojraczek hehe



2 komentarze:

  1. REWELKA ! Swietnie CI wyszedl, jak prawdziwy ;) Masz talent kobieto ;) suuuper!

    OdpowiedzUsuń
  2. tez mi sie podoba, bylam zaskoczona ze mi wyszedl;))

    OdpowiedzUsuń