sobota, 28 stycznia 2012

tort, jak zrobic

Postanowilam, ze napisze jak zrobic tort , ot taki zwyczajny. Może komus sie przyda :)

Upiec dowolny biszkopt, jaki kto ma przepis. Zawsze można skorzystac z przepisu podanego gdzies tutaj;).
Biszkopt przekroic na 3 czesci, przygotowac cos do nasaczenia. Zazwyczaj robie woda, sok z cytryny i cukier tak zeby bylo dobre w smaku.

przełożenie:
potrzebujemy 600 g śmietany 36% na masę, którą ubijamy z 2 łyżkami cukru pudru przez około 4-5 min.
u mnie ze szklana malin, któe zmiksowałam na końcu z ubitą już śmietaną

obłożenie wierzchu
400 g śmietany 36% ubić identycznie jak ta do przełożenia

Pierwszy krążek nasaczam i kłade czesc masy, u mnie smietana 36% plus cukier puder dla słodyczy.


Na to nastepna czesc biszkopta, nasaczyc i 2druga czesc masy. Na to polozyc ostatni krazek biszkopta.


Obsmarować go dokladnie na okolo masa.

Ozdabiac wierzch dowolnie, jak to ma ochote. 
Ja zrobilam wierzch rownież z bitej smietany, do tego dolozylam jakies ozdoby z groszkow i czekolady. Oczywisice mase barwilam barwnikami, żeby było bardziej kolorowo:)
A to efekt koncowy 



Mam nadzieje ze jubilatce, bedzie sie popodobać:))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz