piątek, 24 lutego 2012

paszteciki z farszem badz parowkami:)

Przepis posiadam oddawna, paszteciki robilam wieki temu ale przypadkiem wpadlam na moje zdjecie i moze cos zrobie na weekend.
Tymczasem postanawiam podac, moze ktos skorzysta;))

ciasto:
1/2 kg mąki
1/2 kasotki margaryny
2 jaja
50g drozdzy
1/2szkl. mleka
1 łyżka cukru
sól do smaku

Ciasto wyrobic jak zwykle drożdżowe, odstawic do wyrosniecia 20-30min.
Brałam kawałek ciasta, rozwalkowałam na 15cm szerokosci a dlugość jaka wyjdzie, grubosc dosc cienka.
Na środek nakładałam farsz u mnie byl miesny i w innej porcji byly parowki. Jeden dluzszy bok posmarowalam roztrzepanym jajkiem, żeby ładnie sie skleilo. Zwinelam jak rolade po dluzszym boku.
Pocielam na kawalki 6-7cm ale mozna ciac na dlugośc jaką kto chce.
Ułozylam na blaszce posmarowalam roztrzepanym jajkiem z wierzchu, pieklam okolo 30min, ale 20min w 200stopniach pozostale 10min w 170stop.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz