środa, 29 lutego 2012

Wykrawaczki i takie cuda;)

Nareście wczoraj doszly moje rzeczy do masy cukrowej, wykrawaczki, barwniki:)
Wczoraj juz nie mialam natchnienia robic ale dzisiaj po zrobieniu masy i jej zabarwieniu, postanowilam
wyciac cos;)

Moje cudne rzeczy, z których bardzo sie ciesze. Niestety nie jest to tani zakup i inne beda musialy poczekac  na kupno.



                    Moja masa cukrowa własnoręcznej roboty, barwiona barwnikami w proszku i  żelu:)


                      Ponizej wykrawałam motyle, genialnie sie to robi, czysta przyjemnosc:)

Wykrawaczki do wykonczeniu dołu tortu albo moga sluzyc do robienia wzorkow:)

             A tutaj moje motylki, jeszcze powinnam je umalowac ale musza porzadnie stwardniec.

a tutaj jakieś takie róże ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz