środa, 5 września 2012

batoniki musli


Batony, batoniki, bardzo smaczne ale te kupne niezbyt zdrowe, zawieraja dużo "E" itp.
Postanowiłam zrobić domowe batoniki musli.
Każdy może dac ulubione bakalie, ja mialam takie wiec ich użyłam. Poprostu co kto lubi

składniki:
400g płatków owsianych ja dalam żytnie bo takie miałam
150g wiórek kokosowych
200g słonecznika łuskanego
100g migdałów
50g orzechów ziemnych
100g żurawiny suszonej
500g mleka skondensowanego słodzonego

orzechy i migdały lekko zmielilam na drobniejsze kawałki.
wszystko razem wymieszać ale uważac bo jest tak pyszne ze moża wyjadać;)
Blache taka 40x30 wyłożyć papierem do pieczenia, na to wyłożyc naszą masę.
Wygładzić, żeby była równa, bedze mieć wysokosc 1-1,5cm.

Piec w 150stop. C okolo 35min. aż lekko sie zrumieni wierzch.
Zapach jest cudowny-mniam:)

niestety mój batonik źle się podpiekł od spodu, piekarnik mi zastrajkował


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz