wtorek, 11 września 2012

tort malinowy

Z racji tego, że mam urodziny, zrobiłam w tempie ekspresowym tort, dosłownie jakies 30min ,oczywiście biszkotp już miałam.



Środek bita śmietana 36% z malinami, wierzch bita śmietana, boki obłożone migdałami, wierzch jak widac maliny i czekolade.

dowolny biszkopt
masa:
800g smietany 36%
2 łyżki cukru pudru
3 szklanki malin
migdały- można dać płatki, krokant lub coś innego
czekolada albo polewa czekoladowa

śmietanę ubić z pudrem, 1/3 śmietany odłożyć do obłożenia wierzchu, pozostałą  śmietanę wymieszać z 2 szklankami malin.
Biszkopt przekroić na 3 części, nasączyć dowolnie, śmietaną z malinami przełożyć biszkopt,  tak żeby były dwie warstwy kremu.
Wierzch udekorować bitą śmietaną bez malin, posypać boki i rant tortu migdałami, po środku ułożyć pozostałe maliny i udekorować roztopioną czekoladą albo polewa czekoladową
wstawić do lodówki.
Spokojnie wytrzyma dobę w lodówce oczywiście jeżeli wcześniej nie zostanie doszczętnie  zjedzony;)


a tutaj tuż przed zjedzeniem:)


Życzę smacznego:)

2 komentarze:

  1. Jeszcze raz 100 lat!!!!
    Jednak zrobiłaś tort ;)
    Super!
    Malinowy szał masz widzę ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki kochana,
    zrobiłam bo miałam gości:)
    oj tak malinowy szał;)

    OdpowiedzUsuń