poniedziałek, 8 października 2012

Pizza

Pizza och pizza. Dobra na obiad, kolacje a czasem zdarzało mi sie zjeść na śniadanie;).
Super rzecza są dodatki, bo każdy może dodać to co lubi.
Moje dzieciaki nie lubia pieczarek wiec pół ciasta sypie pieczarkami a druga jest bez.


ciasto:
1/2szkl.wody ciepłej
1/2 szkl. mleka ciepłego
50g drożdży swierzych
1 jajko
3 szklanki mąki
2 łyzki oleju
1 łyżka soli
szczypta cukru
2 łyżki ziół u mnie "zioła prowansalskie"

dodatki według uznania
ser do posypania

drożdże ropuścić w mleku, ja mieszam łyżka aż sie rozpuszczą, dodać cukier, sól, jajko, zioła, olej wymieszać, dodać mąke, dobrze wyrobić.
ciasto wyłożyć na blachę u mnie taka 40x40
posmarować koncentratem badź ketchupem, dodać ulubione dodatki u mnie bylo to salami, czerwona papryka, ser mozzarella można kupić w kawałku na wagę badź już starty ( ser niezbyt przypieczony ciągnie sie jak w reklamach)

2 komentarze:

  1. niedobra jesteś, no jak możesz tak przed snem!
    Jejkuuuuuuuuu ślinka sama cieknie!

    OdpowiedzUsuń