czwartek, 3 stycznia 2013

gofry myszka Miki

Od dawna chciałam mieć taka gofrownicę, i w końcu kupiłam:)
Głównie dla dzieci ale my tez trochę jak duże dzieci, gdzieś tam w środku;)


ciasto:
1szkl. mleka
250g mąki
2 jajka-  białka ubić na sztywna pianę
1 łyżeczka proszku do pieczenia
2 łyżki cukru
szczypta soli

mleko, żółtka, cukier roztrzepać, dodać mąkę z proszkiem, wymieszać, ciasto będzie naprawdę gęste
na koniec doda pianę i wymieszać łyżką, powstanie puszysta masa.

Upiec, wyciągnąć i położyć na kratce,  żeby odparowały inaczej będą gumiaste a tego nikt nie lubi.

4 komentarze:

  1. moja córcia była by zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno:), moja młodsza też jest zresztą i ja też

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne gofry, mi też się oczy świecą jak w sklepie widzę gofrownice myszką miki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dlatego ja w końcu odżałowałam i kupiłam,a naprawdę dobry zakup:)

    OdpowiedzUsuń