poniedziałek, 18 marca 2013

tortilla z mielonym

Zawsze robiłam z kurczakiem, jednak dzisiaj postanowiłam zrobić z mięsem mielonym i bez dodatków sosów ale może być z  tez:)

Porcja nadzienia starcza na 5 placków.

paczka placków tortilla
500g mięsa mielonego drobiowego
2 średnie papryki
2 średnie pomidory 
nieduża cebula
zielony ogórek - średniej wielkości
kukurydza, której ja nie dałam
sól,
pieprz
1 łyżeczka ziół prowansalskich

1 paprykę, cebule, pomidory pokroić w kostkę
wlać łyżkę oleju/oliwy na patelnie wrzucić pokrojone warzywa dusić pod przykryciem około 4-5min, dodać mięso mielone i dusić jeszcze 5min dodać sól i pieprz według uznania oraz zioła prowansalskie. Warzywa praktycznie się rozpadną ale dzięki temu mieso nie będzie suche.

Ogórka, druga paprykę pokroić w kostkę


placki podgrzać , ja zwyczajnie je mocze i podgrzewam na patelnie teflonowej z obu stron.
 Na ciepłe placki nakładać porcje mięsa, posypać ogórkiem i papryką oraz jeżeli ktoś lubi to kukurydza
zawinąć i gotowe.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz