czwartek, 2 maja 2013

niby sernik na zimno

Kupiłam duży serek homogenizowany i tak myślałam co z nim zrobić?
Postanowiłam zrobic trochę inna odmianę tego ciasta http://www.lemonciada.blogspot.com/2012/03/piankowe-ciasto-deser.html zamiast tak dużej ilości śmietany dałam po prostu serek i upiekłam biszkopt.


dowolny biszkopt na tortownice 26 cm

masa:
400 g serka homogenizowanego waniliowego
2 galaretki truskawkowe
200 g truskawek zmiksować

upieczony i ostudzony biszkopt, przekroić na dwie części
galaretki rozpuścić w polowe podanej wody na opakowaniu czyli 2 szklankach zostawić do ostygnięcia
truskawki zmiksować

do zimnej galaretki wrzucić zmiksowane truskawki oraz serek, zmiksować.
na dno tortownicy położyć jedną część biszkoptu,  kiedy masa zacznie tężeć
wylać i  wyrównać (jeżeli wylejemy płynną wsiąknie w biszkopt i zrobi się on gumiasty później)
 przykryć druga częścią biszkoptu i wstawić do lodówki do całkowitego zastygnięcia.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz