niedziela, 9 czerwca 2013

ciasto galaretkowe

Zrobione dwa dni temu i już zjedzone. Połączenie smaków na czuja ale udało się idealnie.


skłdniki:
2 galaretki pomarańczowe
1 galaretka blue curacao-firmy Winiary
1 galaretka mojito - firmy Winiary
200 g śmietany 30%

 12 sztuk podłużnych biszkoptów

pomarańczowe galaretki rozpuścić w 2 szklankach wody
niebieska w 3/4 szkl. wody
a mojito w 1 szklance wody

jako formy użyłam kwadratowego plastikowego pojemnika na żywność o wymiarach 20x20 cm

lekko tężejącą pomarańczowa galaretkę zmiksować z 150 g śmietany, wylać do pojemnika, ułożyć biszkopty w dwóch rzędach,
niebieską galaretkę zmiksować z pozostałą śmietaną i wylać na biszkopty, gdy już pomarańczowa stężeje
u mnie po 2 min stężało
wstawić do lodówki do stężenia, gdy zastygnie wylać zieloną i czekać, aż porządnie zastygnie




7 komentarzy:

  1. Pyszne ciasto! lekkie, puszyste, niebieściutkie... W sam raz na ciepłe dni! Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, własnie idealne na ciepełko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kolory i na pewno niebiański smak!
    Nominowałam Twój Blog do Liebster Blog Awards. Znajdziesz szczegóły tutaj: http://sosweetsospicy.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-awards.html. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorki naprawdę super wyszły, aż sama byłam zaskoczona, i dzięki za nominacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor iście wakacyjny,aż mi się zamarzyła błękitna woda.

    OdpowiedzUsuń
  6. błękit rzeczywiście wakacyjny;)

    OdpowiedzUsuń