niedziela, 22 września 2013

mini pizze

Tak przy niedzieli można zrobić swobodny obiad czyli nietradycyjny. Zrobiłam pizze a w sumie mini pizze bo dla mnie coś co ma średnice 15-18 cm to racze jest mini. Z podanych składników wychodzą dwie, jeżeli chcecie więcej, to po prostu podwoić składniki.


 ciasto
1/2 szklanki ciepłej wody
20 g drożdży świeżych
1/2 łyżeczki soli
około 3/4 -1 szklanki mąki
drożdże rozpuścić w ciepłej wodzie, dodać sól i mąkę, wyrobić prze 1 min.
nastawić piekarnik na 200 stop.C

ciasto podzielić na 2 części, oprószyć mąką blat bądź stolnice ,każdy kawałek rozwałkować na okrągły placek grubości koło 0,5 cm
blachę posypać delikatnie mąką, ułożyć placki, posmarować ketchupem posypać dodatkami i serem.
Jednak w tym momencie zaczyna się fantazja twórcza z dodatkami, ale u mnie były to:
pieczarki,
papryka,
ser mozzarella
Piec około 10 min


Smacznego :)

7 komentarzy:

  1. zanim przeczytałam tytuł od razu wpadły mi w oko, myślałam że to placki warzywne, wyglądają rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale pyszności, uwielbiam takie pizzerki

    OdpowiedzUsuń
  3. miło, że się podobają a dzieciakom smakowały :)dzięki

    OdpowiedzUsuń
  4. szukam mimi pizzerinek i trafiłam do Ciebie)))) zaraz biorę się za przygotowani ich))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo, że mój przepis komuś się przyda :) życzę smacznego :)

      Usuń
  5. Na ile pizzerek starcza ta porcja ciasta ?

    OdpowiedzUsuń