piątek, 6 września 2013

tort dla córki

Moja młodsza kończy jutro 9 lat i zażyczyła sobie tort o tematyce koni. Trochę z lenistwa poszłam na łatwiznę i kupiłam opłatek.

Biszkopt jest taki tylko z kakao upieczony w tortownicy średnicy 24 cm oczywiście każdy blat był nasączany sokiem z malin. Iście malinowy tort

masa malinowa do przełożenia:
400 g śmietany 36%
1 szklanka malin
2 łyżki cukru pudru
ubić śmietanę z pudrem u mnie jakieś 3-4 min, dodać całe maliny i porządnie wymieszać maliny,aż się rozdrobnią, śmietana nabierze ślicznego różowego koloru

obłożenie wierzchu:
400 g śmietany 36%
1 łyżka cukru pudru
zastygnięta malinowa galaretka rozdrobniona
i dowolna tylka do wyciskania wzoru




4 komentarze:

  1. Piękny, córcia zapewne zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosia dziękuje:) zadowolona i to jak

    OdpowiedzUsuń
  3. sama bym byla szczesliwa z takiego torcika..az szkoda go jesc.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też :)a takie opłatki to fajna sprawa, można wyczarować miłą niespodziankę dla pociechy

    OdpowiedzUsuń