czwartek, 14 listopada 2013

dorsz z przyprawą do gyrosa

Bardzo lubię dorsza i nie ma znaczenia czy mrożony czy świeży. Mam możliwość kupna świeżych filetów bez skóry więc się takimi dzisiaj uraczyłam:).

jeden filet z dorsza bez skóry
przyprawa do gyrosa
1 jajko
bułka tarta
olej do smażenia

pokroić dorsza na większe kawałki, posypać przyprawą ale nie za dużo, ja zużyłam 2 płaskie łyżeczki na 3 kawałki ryby, zanurzyć w roztrzepanym jajku, obtaczać w bułce tartej i smażyć na złoto na dobrze rozgrzanym oleju.

Podałam go z surówka z kapusty pekińskiej, czerwonej papryki, szczypiorku, śmietany, soli i pieprzu

kapustę można poszatkować albo pokroić na średnie kawałki, paprykę starkować na dużych oczkach tarki, szczypior pokroić dodać do smaku śmietanę,sól i pieprz, wymieszać, surówka będzie mieć lekko czerwonawy wygląd.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz