czwartek, 2 stycznia 2014

pierogi z mięsem

Wszyscy w rodzinie lubią, ale jakoś nigdy nie robiłam. Użyłam mięsa mielonego drobiowego.


250 g mięsa mielonego z indyka
1/2 większej cebuli
1 łyżka oleju

cebule pokroić w kostkę, podgrzać olej na patelni wrzucić mięsa z cebula, smażyć około 5 min w sumie do utraty czerwonego koloru.U mnie praktycznie się udusiło. Na koniec doprawić pieprzem i solą.
 Zmiksowałam mięso w blenderze i farsz gotowy.

ciasto na pierogi kto jakie lubi ja akurat zawsze robię takie, ugotowane pierogi polałam odrobiną tłuszczu z cebulką

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję, trochę farsz przesoliłam ale i tak dobre :)

      Usuń
  2. ja osobiście nie jadłam ani nie robiłam takich pierogów, ale wyglądają apetycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, apetyczne i dobre są , a podsmażone z chrupiącą skórką, to niebo w gębie

      Usuń