poniedziałek, 24 marca 2014

urodzinowe ciacho

Zrobiłam kolorowy biszkopt taki misz-masz. Jest on bazą pod ciasto urodzinowe można rzec, że nawet tort Cholernie słodki, jeden kawałek i ma człowiek dosyć.




Upiekłam zwykły biszkopt o taki jednak zabarwiłam go barwnikami spożywczymi. Podzieliłam masę biszkoptową  na 3 części, do każdej dodałam odrobinkę poszczególnego barwnik oczywiście kolory dowolne.
Na spod tortownicy wylałam czerwoną masę, na to delikatnie zieloną i na samą górę niebieską.
2-3 razy łyżką zmieszałam ciasto od dołu do góry.
Piekłam około 35 -40 min w 180 stop.C i po przekrojeniu wyszedł taki


masa:
1/2 szklanki mleka
1 szklanka cukru
200 g miękkiego masła
2 szklanki mleka w proszku u mnie odtłuszczone
cukier waniliowy

ponadto:
dżem malinowy ja miałam własnej produkcji :)
200 g śmietany 30%

mleko zagotować z cukrem, ostudzić,
 utrzeć masło, dodawać powoli mleko, oczywiście mi się zważyło co nie przeszkadza w dalszym robieniu masy, powoli dosypywać mleko w proszku i zmiksować.
Przekroić biszkopt na 3 części można nasączyć odrobinę, dolna warstwę posmarować 4 łyżkami dżemu malinowego, nałożyć połowę masy, przykryć krążkiem i na to resztę masy, wierzch obłożyć bita śmietaną jednak nie słodzoną i ozdobić.

2 komentarze: